Betalen en Verzenden




Prijsstelling:
De op onze site vermelde prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten.

Ga direct naar: Orderbevestiging  Verzending  Afhalen  Verzendkosten Rembourszendingen Internationaal Koerier Toeslagen Retourzendingen

Betaling:
U kunt kiezen uit de navolgende betaalwijzen:

  • Met iDEAL kunt u uw aankopen via internet gemakkelijk, veilig, efficiënt en direct afrekenen. iDEAL is ontwikkeld door Postbank, ING Bank, Rabobank en ABN-AMRO. Dat betekent dat alle internetbankierders van deze banken en die van de SNS bank online aan ons kunnen betalen.
    Ideal is aangesloten op uw bestaande Internet bankieromgeving. U wordt automatisch doorgeschakeld naar uw vertrouwde pagina van internetbankieren en het werkt hetzelfde als een online overschrijving.

  • Bij vooruitbetaling op bankrekening ingNL83INGB0000809446 t.n.v. Netwerkwinkel te HOUTEN.
    Uw betaalreferentie is het (proforma) factuurnummer.
    BIC Nummer: INGBNL2A
    Banknaam: ING BANK N.V

  • Via paypal met een Creditcard van: mastercard of Visa klik voor meer info. De daadwerkelijke transactiekosten van Paypal worden volledig aan u doorberekend. Afhankelijk van uw orderwaarde kan dit oplopen tot 3.5% + €0,35.  
  • Zending onder Rembours. U betaalt aan de vervoerder. (Niet mogelijk bij "aangevraagde materialen" of buiten Nederland). Tot maximaal € 500,00
  • Contant bij afhalen na overleg. (u kunt bij ons ook pinnen!)

Uitsluitend voor NIET particuliere (B2B) klanten bestaat tevens de mogelijkheid:

  • Levering op rekening met een betaaltermijn van maximaal 14 dagen na goedkeuring* door onze directie.

*Om deze toestemming te verkrijgen is het voor bedrijven / organisaties absoluut noodzakelijk, dat wij in het bezit zijn van een recent (niet ouder dan 6 maanden) uittreksel K.v.K. Dit kunt u e-mailen naar: info 

Orderbevestiging:
Na ontvangst van uw bestelling, waarop u heeft aangegeven hoe u wenst te betalen, ontvangt u (per e-mail) een orderbevestiging.

Verzending:
Ons streven is om alle bestellingen die vóór 15.00 uur op werkdagen door ons worden ontvangen, waarvan alle producten op voorraad zijn en aan één van de betalingscondities is voldaan, nog dezelfde dag te versturen of voor afhaal gereed te hebben.

Wij hebben een ruime voorraad van de producten op onze website. Helaas kunnen wij niet altijd zo snel leveren. Wij houden u echter goed op de hoogte wanneer uw bestelling geleverd wordt. Ook kunt u altijd contact met ons opnemen om navraag te doen naar uw bestelling. Als u twijfelt of de bestelling op tijd afgeleverd kan worden: Bel gerust om voorraad informatie op te vragen, deze geven wij ook vóór u uw bestelling plaatst.

Een order wordt altijd in behandeling genomen maar pas verzonden nadat er aan de betalingsconditie is voldaan en doorgaans zoals hieronder aangegeven verzonden:

  • Uit voorraad bij Netwerkwinkel.com besteld tot 15.00 uur dezelfde werkdag.
  • Uit voorraad bij Netwerkwinkel.com besteld na 15.00 uur de eerstvolgende werkdag.
  • Niet op voorraad bij Netwerkwinkel.com maar wel bij één van onze leveranciers tussen de 1 en 8 werkdagen.
  • Indien bij uitzondering ook niet op voorraad bij één van onze leveranciers, kan de levertijd oplopen, wij nemen dan direct contact met u op om te overleggen.

Op de dag van verzending sturen we u een e-mail met verzendgegevens en indien beschikbaar Track & Trace codes.

Wij verzenden standaard met DPD.
Materialen die in een envelop en door de brievenbus passen verzenden wij per briefpost.
Pallet zendingen verzenden wij met een gespecialiseerde vervoerder. 


Afhalen:
Het is ook mogelijk de materialen tegen contante betaling of pinnen af te halen in Houten. Het afhalen van producten is altijd gratis. Dit is echter alleen mogelijk nadat de bestelling via internet is geplaatst en u bericht heeft ontvangen dat de materialen voor u klaarliggen. Wij hebben een beperkte showroom / winkel met afhaalbalie aan de Wilgenkade 2A in Houten.

Verzendkosten Nederland & België:
Bij bestellingen tot € 50,00 berekenen wij € 5,95
Bij bestellingen boven € 50,00 berekenen wij geen verzendkosten meer.

Rembourszendingen:
alleen mogelijk voor bestellingen van 'standaard materialen' tot € 1500,00, naar een adres binnen Nederland, berekenen wij € 12,50 bovenop de normale verzendkosten. Rembourszendingen zijn relatief duur en geven u slechts de schijn van extra zekerheid.
U moet namelijk eerst afrekenen voordat u het pakket in ontvangst mag nemen en weet derhalve niet wat er in het pakket zit.

Verzendkosten internationaal (binnen de EU):
Wij leveren ook buiten Nederland en België. Voor andere EU landen rekenen wij € 35,00 verzendkosten exclusief btw. Rembourszendingen zijn niet mogelijk. Voor grotere zendingen kan het gebeuren dat wij contact met u opnemen om de transportmogelijkheden en -kosten te bespreken. 

Toeslagen:
Zowel bij nationale als internationale zendingen kunnen er voor leveringen in/op afgelegen gebieden, producten met overgrootte of grote gewichten toeslagen van toepassing zijn op uw zending. Deze zullen in overleg met u aan de order worden toegevoegd. Voorbeelden zijn: (Wadden)Eilanden, natuurgebieden, zendingen met accu's, lange goederen. 

Koerier:
Indien gewenst kunnen wij een koerier laten rijden. Deze kan doorgaans de bestelling nog dezelfde dag, zelfs buiten kantooruren, afleveren. Kosten van een koerier of spoedzending worden u vooraf doorgegeven en altijd doorberekend.

Retourzendingen:
Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Of is het stuk? Dat lossen we op. Er zijn een aantal dingen die u moet weten: 

  • U hoeft geen reden op te geven voor retourneren, maar we willen het natuurlijk wel graag weten om andere klanten beter te kunnen helpen. 
  • Bij een defect product ruilen wij dit om, en betalen wij alle kosten, indien gewenst ook de retourverzendkosten, aan u terug. 
  • Op al onze producten heeft u minimaal 2 jaar garantie.
  • U heeft 14 dagen bedenktermijn vanaf het moment dat u ons pakket heeft ontvangen. Neem contact op voor een RMA-nummer, of stuur het pakket terug met het model retourformulier.
  • Bij ruilen: het nieuwe product wordt direct verzonden.
  • Bij retour: uw geld binnen 3 werkdagen terug en een bevestiging in uw e-mail.
  • Bij defect: wij proberen uw product uit eigen voorraad te vervangen, kan dit niet, dan heeft u alsnog in 95% van de gevallen binnen 14 dagen weer een werkend product.
  • Voor zakelijke klanten gelden andere regels. Zie hiervoor onze zakelijke voorwaarden, of neem even contact op, we lichten het graag toe.
  • Er zijn een paar spelregels, zie het lijstje hieronder.

De kosten verbonden aan het retour zenden zonder defect zijn voor rekening van de koper. Wij behouden ons het recht voor om in geval van door u veroorzaakte schade aan geretourneerde artikelen, eventuele kosten in rekening te brengen of deze niet te crediteren. Op of aan het geleverde mag geen enkele wijziging zijn aangebracht en het afgeleverde dient in ongeschonden staat te zijn; alle meegezonden documentatie, NIET beschreven garantiebewijzen enz. Wij verwachten dat u de producten uiterlijk 14 dagen na het afgeven de retourdocumenten aan ons toestuurt. Voor bepaalde artikelen geldt dat ze alleen ongeopend of voorzien van seal volledig gecrediteerd worden, is de verpakking geopend en/of het seal verbroken, dan bepalen wij de restwaarde en crediteren wij die. Dat geldt in elk geval voor:

  • Geheugenmodules;
  • Software:
  • Batterijen;
  • Headsets;
  • Schoonmaakproducten;
  • Harddisks etc.;
  • Speciaal vervaardigde materialen, conform de instructies van de opdrachtgever.